»Zahteva se vračilo sorazmernega dela, ko se kupi druga vinjeta za pravilno registrsko oznako.«
»Ponudniki strankam za nakup zaračunajo visoko provizijo (praviloma izdajo dva računa – enega za vinjeto po uradni ceni in drugega za visoko provizijo), pri tem pa kupec nima zagotovila, da je bila e-vinjeta dejansko kreirana v našem centralnem sistemu.«
»Če uporabniki ugotovijo napako, naj nemudoma kupijo novo e-vinjeto s pravilno registrsko označbo.«
»Naloga uporabnika je, da prodajalcu točno pove, kdaj naj začne veljati e-vinjeta in za kateri cestninski razred jo potrebuje.«
»Imamo kar nekaj primerov, ko kupijo vinjeto za kombi, namesto za avto in obratno. Tudi to je naloga uporabnika.«
»Ob spletnem nakupu e-vinjete naj bodo uporabniki posebej pozorni pri vnosu registrske številke vozila, cestninskega razreda in začetka veljavnosti e-vinjete. Na prodajnem mestu pa naj te podatke, ki so jih narekovali prodajalcu, preverijo, preden podpišejo potrdilo o pravilnosti podatkov, saj s tem podpisom odgovornost za pravilnost podatkov prevzamejo nase.«
»Pri lastnoročnem vnosu registrske oznake oz. pri pregledu registrske oznake, ki jo vnesejo na prodajnem mestu, tretja pogosta napaka pa je, da ljudje ne preverijo, ali so kupili vinjeto za razred 2A ali 2B.«
»Sorazmerno mlačni.«
»Ker je bil posameznim študentom, ki so sodelovali pri projektih, napačno in brez pravne podlage izplačan previsok znesek plačila za njihovo delo na projektu, je Univerza v Mariboru dolžna izterjati preplačane zneske, če jih študenti ne bodo vrnili prostovoljno.«
»To je sorazmerna poteza.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju